Enable Google Pixel Camera in Mi Mix 2 | Front Portrait Mode | First on Youtube HINDI - हिंदी - TECHNICAL VIDS

Enable Google Pixel Camera in Mi Mix 2 | Front Portrait Mode | First on Youtube HINDI - हिंदी

Is Video Me Maine Apko Ye Bataya Hai Ki Mi Mix 2 Me Google Camera Kaise Install Karte Hai, Yani GCam jiske zariye aap apne Mi Mix 2 Se Depth effect wale Photo Front aur Back Camera Dono Se Click Kar Sakte Ho, Agar apko ye Video Pasand Aati hai to Aap ise Like Share Aur Comment Karna Mat Bhoolna, Agar aap is channel par naye ho to ise subscribe zaroor karna,.

Important Notice: Do it Your Own Risk.

Must Watch -  How to Root Mi Mix 2

Subscribe My Channel Here: Click Me to Subscribe

Video Take 2 to 3 Second Load, Please be patient.
Enable Google Pixel Camera in Mi Mix 2 | Front Portrait Mode | First on Youtube HINDI - हिंदी Enable Google Pixel Camera in Mi Mix 2 | Front Portrait Mode | First on Youtube HINDI - हिंदी Reviewed by Unknown on April 04, 2018 Rating: 5

No comments:

ads 728x90 B
Powered by Blogger.